Oportunista Fico pri vatre zvrchovanosti či ateista objímajúci Cyrila, Metoda a J. Ch. Korca- Alebo pochválil sa premiér kardinálovi o komunite LGBTI?

17. júla 2017, stavik, Nezaradené

Stará prefíkaná líška /premiér/ sa opäť predvádza a je vo svojom živle. Teda politicky sa premaľovať- prispôsobiť situácii. Dátumu v kalendári. Tentoraz sa vybral oslavovať- pripomenúť si zvrchovanosť SR. Dá sa to povedať aj takto. Pondelok, piatok tárať o jadre EU a sobotu pri vatre zvrchovanosti. Alebo písať prihlášku do Ksč a v nej ako zastávam prísne ateistické stanovisko a po rokoch ako som miništroval a zrazu velebil Cyrila- Metoda či Jána Ch. Korca. Takýchto názorových /účelových/ kotrmelcov má Fico neúrekom. Jednoducho oportunista- farizej ako vyšitý. Pri čítaní jeho posledného drístu som sa ale aj dobre zasmial ked povedal. Citujem. Bol som pri vzniku SR aj som určitým spôsobom prispel. Pretože som mal na starosti vydávanie zbierky zákonov. Ja dodávam trapák jeden- smiechota. Naštastie ti dali za úlohu takú podružnú- administratívnu činnosť. A nie dôležitejšiu úlohu. Každý dobre vie kto má najväčšiu zásluhu / HZDS, SNS/ ohľadom zvrchovanosti- ústave- vzniku SR. Ty zbierka / Fico/ zákonov. PS: Jediná existujúca terajšia strana ktorá bola pri vtedajších udalostiach je SNS. Ona má morálne právo sa vyjadrovať a komentovať tieto udalosti. Napríklad A. Hrnko. PS2: Tiež by bolo dobré zistiť ked sa RF vtieral do priazne kardinála Korca či sa mu pochválil ako veselo pestuje v Smere /Martvoň vyzradil/ ucelenú LGBTI komunitu.