Komunista Madarič vráť mi prachy ktoré platím/koncesie/za RTVS

18. marca 2017, stavik, Nezaradené

Takže pozor.Toto nie je útok-atak/Fica som hájil aj volil/na radových komunistov ex komunistov.Len pomenovanie skutočností ohľadom Madariča/bol člen/a hlavne že používa takéto maniére a praktiky.Ten paškvil-brak únos som nevidel ani vôbec neplánujem.Počul som len že bol natočený tak aby sa nedal žalovať ale samozrejme aby poslúžil svojmu účelu.Počúvaj komunista Madarič a teraz veľký demokrat kto ti dovolil z titulu svojej funkcie podporovať nejaký propagandistický a jasne politický brak-paškvil a čo je horšie aj totálny škandál používať verejné financie na podporu tohto filmu?Ja predsa neplatím koncesie za TV aby si minister podporoval svojich kamošov ktorí robia na politickú objednávku.A určite nie som sám.Dokonca si chcel-chceš ešte tie koncesie zvýšiť?Ved to je nonsens a drzosť.Madarič prečo si sa nebuchol po svojej kešeni-vrecku alebo tento paškvil nepodporili-nezadotovali aj kamaráti z tretieho sektora-mimovládky?Lepšie-ľahšie použiť štátne hejže?Fuj.PS:Teraz odkaz premiérovi R.Ficovi.Rozbehne sa riadna akcia/na viacerých frontoch/ktorá upozorní ex voličov V.Mečiara/mnoho terajších Smerákov/kto je vlastne Madarič v koho prospech pracuje a s kým bije partiu.Menoslov je dlhý.PS2:Teraz užijem opozičný jazyk-rétoriku.Takú ich ultra otrepanú klasiku-MatovičovskoSulíkovskú.Môj cynizmus-Použije zneužije štátne peniaze/všetkých občanov-koncesie/Madarič keby sa niekedy natočil film ako R.Fico zháňa(l) prachy vlastnou hlavou?