Ako manipuluje Denník-neborákov pre svoje ovce

24. októbra 2016, stavik, Nezaradené

Tento plátok je ozaj na smiech.Denník-neborákov odpadlíci od pentackého SME je už na úrovni bulváru.Predseda SNS dal rozhovor Hríbovmu protinárodnému-okrajovemu plátku.Denník-n/neboráci/dajú titulku-Bojoval som proti mečiarizmu,Madarič mi dal frčku do nosa.Nič také Danko nepovedal.Hovoril ako bol na demonštrácii ked údajne uniesli syna Kováča-ako počúval Twist a čítal SME.Jednoducho odpadlíci od SME opäť manipulujú a cucajú si s palca titulku-nadpis.Mimochodom presne takéto vyjadrenie od neho si pamätám aj pre Pravdu.V podobnom duchu hovoril viackrát pred voľbami ked kritizoval ako sa bojuje raz proti Mečiarovi-Dzurindovi-Ficovi.Tento plátok to hned ešte/ako inak/zneužije a priostrí ked dá hned pod článok video ako privatizovala Dankova rodina za Mečiara.Vtieranie sa plátkom Týžden-Denník-n a tlačenie sa do rozhovoru takto aj dopadne.R.Fico veľmi dobre vie prečo takejto bande nedáva rozhovor.U Danka ma zarazila inakšia vec.Ako ľutoval že eštebák Budaj odchádzal z politiky.To je teda výrok a“perla ducha“.To mohol rovno spomenúť Gála alebo Zajaca.Beriem to ako mladícku dezorientáciu pretože vtedy aj ja som nevediac o politike nič pri sledovaní voľby prezidenta podporoval Neuwirta od goríl KDH.Záver-Baviť sa a zaoberať médiom ktoré je evidentne naklonene proti mne/strane-osobe/je strata času-súdnosti-totálna najivita a amaterizmus.Nehovoriac že aj trápnosť.